sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Pikku pirulainen!

Nyt vihdoinkin saatte tämän kauan lupaamani päivityksen Woosterista. Olkaapa hyvä! =)

Luultavasti teillä kaikilla on sellainen mielikuva että Woosteri on aivan ihana ja kiltti pentunen. MUTTA ei se ole! Tai ei ainakaan aina. Kyllähän se on välistä oikein ihana pikku pentunen, varsinkin silloin kun se nukkuu. =) .Ihan pikkuisena Woosteri oli aivan kauhea puremaan käsiä. Aina kun ojensi käden sitä kohti, oli pian kädessä kiinni naskalihampaat. Siitä hyvästä Woosteri saikin minulta muutaman lempinimen kuten pikku piraija ja pikku pirulainen. Todisteitakin minulla on tästä hurjasta pedosta, katsokaa vaikka! =D





"Jos et kohta päästä irti, niin mä puren!"

Teltan narun tuhoamista.

Lahkeissa roikkumassa....

"Jos kätes tulee sentinkään alemmas, niin mä puren sua!"

Loppu irvistys.

Onhan tuo pentunen nyt jo hieman rauhoittunut, eikä enää niin kauheasti pure käsiä kuin ennen. Kun olen tuon pennun menoa seuraillut, niin olen vakuuttunut ettei terrieri ole lainkaan minun rotuni. Onneksi en sellaista hankkinut. Tykkään kyllä Woosterista, mutta minulle se ei sopisi alkuunkaan. Nostan hattua siskolleni ja muille terrierien omistajille heidän jaksamisestaan.  =)

2 kommenttia:

  1. Vihdoinkin muistin kommentoida. Näin koiran, näin kuvat, mutta blogissa kaikki on tosi kivasti esitettynä. Hyvä Ame:)

    VastaaPoista