perjantai 16. joulukuuta 2011

16.12.2011

Kaikenlaista on ehtinyt tapahtua sitten viime kerran. Itse olen tehnyt pipari hommia tilaustyylillä, on lenkkeilty ja käyty kentällä kra koirien ja on sitä ehditty käydä hallilla agilityä harjoittelemassakin. On vain ollut niin paljon kaikkea etten ole ehtinyt tätä blogiakaan päivitäämään.

3.12. Kävimme kentällä äidin ja Papun kanssa. Kentälle tuli myös Onni -kultsu ja äiti joutui lähtemään, kun Papu ei tykännyt tulokkaasta. Keni leikki jonkin aikaa Onnin kanssa. Harjoittelimme myös hieman tokoa samalla. Onni oli hyvä häiriötekijä meille ja hienosti Keni jaksoi minustakin kiinnostua. =) Oli kuitenkin ikävää ettemme juuri ehtineet äidin ja Papun kanssa harjoitella kentällä mitään ennen Onnin tuloa. =( No, ensi kerralla sitten.

14.12. Kävimme Lahdessa hallilla harjoittelemassa agilityä äidin ja Papun kanssa. Olimme vuokranneet hallin illalle kello kahdeksasta yhdeksään. Koirat olivat aivan innoissaan päästessään taas esteille. Keni suoritti esteet leikiten. Teimme muutamia radan pätkiä ja ne menivät upeasti. Eihän kaikki toki koko ajna mennyt upeasti. Välillä Keni olisi halunnut hastella tekonurmea tarkemmin ja putki ei vieläkään ollut mikään erityisen kiva. Pääsääntöisesti kaikki meni kuitenkin hyvin. Puomista Keni tykkää todella paljon ja vauhtia on älillä vähän liikaakin. Olin niin onnellinen, kun pysyin tuon hömelöni vauhdissa radanpätkiä suorittaessamma. Hyvä mieli jäi reissusta ja ensi viikolla olisi tarkoitus mennä hallille uudestaan.

15.12. Keni todisti tekevänsä ihan mitä tahansa mamma pyytää, vaikka sitten kiivetä puuhun. =D Ei se toki puuhun päässyt, enkä sitä edes pyytänyt. Pyysin Keniä kiertämään puun, apuna viittasin puun suuntaan. Keni tulkitsi eleeni kehotuksena kiivet puuhun ja hyppäsi ruonkoa päin ylöspäin kavutakseen siitä puuhun. Eihän raukka pieni puuhun päässyt, vaan tupsahtii jaloilleen maahan. Sitten Keni katsahti minuun että: "Mä yritin mamma, mut en mä päässyt sinne". Kyllä minua nauratti. =D Annoin jatkossa selvempiä merkkejä ja sain Kenin ymmärtämään, minulle riittävän pelkän puun kierron. On se vaan upea koira. ^_^ Koko tuo lenkki oli aivan ihana ja Keni kuunteli minua todella hyvin kaikessa mitä teimme. Harjoittelimme sivulle tuloa,seuraamista ja haukkumista. Hienosti Keni totteli koko ajan.

Kuvia en ole vähään aikaan laittanut. Se johtuu siitä, että olen joutunut käyttämään vanhempaa konetta, jossa kuvien laitto on vaikeaa ja hidasta. Kohta saan kuitenkin vaihdettua uudempaan koneeseen. Laittelen kuvia ja videon pätkiä niin pian kuin vain suinkin ehdin ja pystyn. Hyvää joulun odotusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti