keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Kuulumisia...

Hyvin on Kenin leikkaushaava parantunut. Haava ei ole punoittanut lainkaan, vain kivespussissa on vielä hieman mustelmaa. Me olemmekin olleet Tuusulussa talonvahtina 2.6 -13.6. Mitään erikoisempaa ei tuona aikana ole sattunut. Minä ja Keni saimme kuitenkin kokea miltä tuntuisi asua omakotitalossa, ja se oli ihanaa! =)

Sillä aikaa kun olimme poissa Kenin kanssa, niin kissat olivat tehneet taas pahojaan... =( Eilen sai taas siivota kissanpissaa vähän jokapuolelta kämppää... ei jaksais... Onneksi äiti kävi minua auttamassa ja oli muutenkin hoitanut kissojani sillä aikaa, kun itse olin poissa.

Lopuksi vielä muutama kuva Kenistä. ^_^


Etsi koira.




"Hahahahaa... kun naurattaa!"


Keni naattii auringosta.








"Mä saan sen! mä saan sen...

...hups, en saanutkaan!"

Vierailevina tähtinä siskoni kissat maatianen Väiski ja siamilainen Tihku -neiti.

1 kommentti: