perjantai 22. maaliskuuta 2013

Vanhoja juttuja osa 2/4

1.2.2013 Menimme Kenin kanssa siskolleni viettämään pitkää viikon loppua. Siellä ollessamme leivoin tälläisen kakun. Kakkuohje on kinuskikissan sivuilta. Kakku oli todella hyvää. Tulen tekemään tälläisen joskus toistekin. Keni ja Bubi pääsivät pitkästä aikaa taas leikkimään. Ne ovat tosiaankin alkaneet leikkimään yhdessä. Kun Keni väsyy, niin Bubi alkaa nykimään sitä karvoista ja jäystämään Kenin korvaa, ihan niin kuin Papukin. =D Tässä kuvia reissultamme.


Koirat ja siskon muksut. =D

Bubi hurjana. =D

Ensimmäinen kaato!...

Toinen kaato! =)


23.2.2013 Lähdimme oikein porukalla siskoni luo juhlimään hänen tyttärensä syntymäpäiviä. Mukana oli koko poppoo: isä, äiti, Papu, minun molemmat veljeni, minä ja Keni. Päätimme synttäreiden aikana, että Papu jää minun ja Kenin kanssa siskolleni yökylään. Äitiä vähän hirvitti, kun kaikki koirat olivat paikalla. Papu ja Bubihan eivät vielä ole oikein kavereita. Jo sinä iltana pidimme kaikkia kolmea koiraa irrallaan samassa tilassa. Kyllähän minun piti koiria koko ajan tarkkailla, mutta oli se vain kiva reissu. =) Yö meni kuitenkin ihan hyvin. Papu ja Keni nukkuivat minun kanssa siskoni tyttären huoneessa. Sisällä ollessamme Bubi oli se joka hieman haastoi riitaa ja ulkona taas Papu oli riidan aloittaja. Hassua. =)



Mirko joutui hieman venymään, jotta saattoi silittää molempia koiria. =D

Papu ja Mirko rentoutumassa. =)

Mirkon ilme. ^_^

Minä jäin vielä viettämään hiihtolamaa siskolleni. Loma meni oikein mukavasti ja koirat tykkäsivät kun pystyivät joka päivä leikkimään keskenään. Tässä hieman videota siitä. =)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti