tiistai 12. huhtikuuta 2016

Maasta se pienikin pinnistää ja ponnistaa... ja kasvaa aina vaan.

Kylläpä tuo pentunen on kasvanut hurjasti minulle tulonsa jälkeen. Muutttaessaan tänne Riki painoi reilut viisi kiloa ja oli kissan kokoinen. Nykyään poika painaa reilut 13 kiloa ja on noin 45cm korkea. Minun itseni on välillä kovin vaikea huomata pennun kasvua, kun näen sen joka päivä. Onneksi olen ottanut paljon kuvia heti alkuajoista lähtien. Suunnilleen viikon välein olen ottanut pennusta kasvukuvia. Tällöin otan kuvia, joissa Riki ja Keni ovat vieretysten. Näin näkee koko eron hyvin. On pennusta myös yksilökuviakin. Näitä kuvia on kiva aina välillä katsella ja ihmetellä; onko se joskus ollut noin pieni?

Keräsin alle kaikki kasvukuvat Rikistä, joska olen tähän mennessä ottanut. Eikö vain poika olekin kasvanut hurjasti? =)

9vk.

10vk.

11vk.

11vk.

12vk.

13vk.

13vk.

14vk.

14vk.

15vk.

15vk.

16vk.

16vk.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti