perjantai 25. tammikuuta 2013

Minä ja serkkuni Keniä rapsutteleemassa. =)

Lauantaina 19. päivä kävimme serkkuni luona heiman kyläilemässä. Matkassa mukana olivat minun ja Kenun lisäksi isäni, kaksi isoveljeäni ja tätini. Keni matkusti autossa normi tyylillään eli kiltisti ja hiljaisesti. Tätini sanoikin ettei hän meinannut huomatakaan Kenin olevan kyydissä, kun se oli niin hiljaa. Päästyämme perille oli Keni heti kuin kotonaan. Se kävi hakemassa rapsutuksia meiltä kaikilta vuoronperään. Serkkuni oli oikein iloinen siitä, että olin ottanut Kenun mukaani. Enhän minä nyt voinut jättää pikku kultaani kotiinkaan. =)
Ihmisten istuessa kahvipöydässä makasi Keni pöydän alla nukkuen. Sitä ei pahemmin ihmisten jalat haitanneet. Reissu oli kaikenkaikkiaan vallan mukava. =)

Kotimatkalla poikkesimme siskoni luona ja jätimme veljeni sinne. Siellä ollessamme pyysi siskoni vanhin poika, että Keni jäisi heille yökylään. Sanoin että kyllä se minulle käy, jos vain heidän vanhempansa suostuvat tuumaan. Poika lähti taivuttelemaan vanhempiaan ja he suostuivatkkin. Niin Keni sitten jäi heille yöksi. Vähän oli haikeaa jättää Kenu siskon luo, vaikka tiesinkin heidän pitävän siitä hyvää huolta.

Sunnuntaina 20. päivä menimme siskoni luo viettämään hänen kuopuksensa 8 -vuotis synttäreitä. Saavuimme paikalle hyvissä ajoin. Siskoni ja minä lähdimme heti koirien kanssa lenkillle. Kyselin samalla kuinka KEnin yövierailu oli sujunut. Bubi oli kuulemma ensin yrittänyt haukkua Kenunb pois ja kun se ei onnistunut, oi Bubi luovuttanut ja alkanut haistelemaan Keniä. Yö itsessään oli mennyt ihan hyvin. Keni oli nukkunut koko yön veljieni vieressä.

Kävimme juoksuttamassa koiria pellolla. MInulla oli tietenkin kamera mukana ja otin koirista aika paljon kuvia. Tässä muutama niistä. =)

Bubin seisotus kuva.

Sisko leikittämässä Bubia. =)

Kenin seisotus kuva. =) Siskoni otti tämän kuvan.

Kenu. =)

Bubsi. =D

"Heippa!"

" Keppi, keppi! Anna, anna se keppi mulle!"



Huoltotoimenpiteet vauhdissa. =)

"Ilman silmiä!" =D
Sisälle tultuamme aloitimme synttäreiden viettämisen. Koirat olivat hyvän tuulisia ja tulivat hyvin toimeen toistensa kanssa. Keni söi mielellään kaikki lattialle tippuneet herkut. Vieraiden istuessa sohvalla, halusi Kenikin sinne. Niinpä se kiipesi sohvalle äitini ja isän viereen. =) Hyvin on poika oppinut, että sikolla saa koiratkin tulla sohvalle.

Kotimatkalla näimme edessämme pääkallon! Se oli erään linja-auton takaikkunassa. Alempana on kuvakin siitä. Kuvan on ottanut äitini.

Kenu sohvalla. =)

Pääkallo auto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti