keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Luukku 3!

Anteeksi että tämäkin luukku tulee päivän myöhässä. Olen juuri työharjoittelussa ja minulla alkavat kohta näyttöpäivät. Sen takia on pitänyt hieman kiirettä.
Tällä kertaa luukusta paljastuu kuvia viime kesältä, jolloin olin siskoni luona kyläilemässä. Tuolloin Wooster oli vielä pieni pentunen. Tässäpä muutama kuva. =)

Koirilla on hieman kokoeroa. =)

Pikkunen päiväunilla. =)

Kaivuuhommat käynnissä. Mitähän sieltä löytyy?

Mamman jaloissa turvassa...

...vaaran väistyttyä käydäänkin mamman lahkeisiin kiinni! =D

"Saanks mä ton?! Jooko, jooko!"

Välillä lepäiltiin lepotuolilla.






Pikku Wooster. ^_^

"Tänne päin!"

Varmana eteenpäin kulkemassa. =)


Ruokahetki. =)

Ruuan jälkeinen venyttely asianmukaisen ilmeen kera. =D

Jo pienenä Woosterkin taisi kielikuvat. =D



Ison ja pienen yhteinen lepohetki. =)

Siskon tyttö minun tekemä kampaus päässään. =)

"Anna jooko ruokaa. Mulla on kauhea nälkä!"

"Höh, ei se antanut."

"Voiskohan tätä syödä?"

"En taida viitsiä."

Kylläpä kuvia tulikin paljon tähän postaukseen. Toivottavasti piditte luukun sisällöstä. =)

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia pikkupojasta! Ihan uusia minulle. Kentsu näyttää niin rauhalliselta "papalta". Ja täytyy myöntää, Wumppa on kyllä kasvanut tuosta ajasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan olekin! Ja nykyäänhän Woosteri on paljon ruskeampi päästä. =)

      Poista
  2. Mukavaa katsottavaa näin hetki ennen nukkumaan menoa.Koirat ovat niin kauniita, et varmaan näen kauniita uniakin.

    VastaaPoista